Friday, December 21, 2012

Tangisan Ini

assalamualaikum..

entry sepertiga malam ni juz nk kongsi
apa itu menangis pada fatin.


saya seorg yg jarang menangis di depan orang,
bukan jarang la, ofcos not!
tambahan kalau perlu menangis kerana lemah.
hemmm.. mybe saya bukan seorg yg mudah kalah.

but, if u r one of the persons
yg pernh nampak saya mngangis,
or melyan saya nanges..
that's great! sbb u rthe lucky one..
sbb mereka ni sbenarnya my love one,
and org yg sngt sya percya..
thanx ya!

ting ting ting!!
haha,, malu nyaa.. ^_^

tpi org yg tahu saya sedang menangis lgi
lagi, lagi daebakk!!

haha,, juz a joke..

juz nak korang tahu,
for me, slepas berpa byk oxygen yg diteguk..
now, i realise..
air mata ini akan terurai hanya untukNya..
kerana dia lbih berhak mendengar hati ini..

Love U, Allah.. and prophet Muhammad saw..

Allah dah pujuk kita, yang dia tak akan berikan
sesuatu dugaan melainkan saya dan anda mampu
menangani semua itu.. <3 p="p">[Al-Baqarah 2:286]

la taqof wa la tahzan innallaha ma'ana

0 comments: